متن لينك يا انكرتكست

۶۱ بازديد

متن لينك يا انكرتكست

متن پيوند متني است كه هدف پيوند به آن پيوند داده شده است.

 

اين مي تواند يك كلمه، يك كاراكتر يا حتي چندين كلمه تا (از لحاظ نظري) چندين جمله باشد. سپس متن پيوند قابل كليك مرتبط با يك URL به عنوان يك پيوند ناميده مي شود. مترادف متن هاي پيوند نيز متن هاي لنگر يا متن هاي مرجع هستند. به عنوان بخشي از بهينه سازي موتورهاي جستجو، استفاده از متن لينك شده نقش مهمي در ايجاد لينك دارد.

 

زماني كه متن پيوند هنوز ناديده گرفته شد

 

در روزهاي اوليه اينترنت، بك لينك ها هنوز توصيه هاي واقعي و مهمي بودند كه به بازديدكنندگان يك وب سايت اطلاعاتي در مورد اطلاعات بيشتر ارائه مي كردند. مهمتر از همه، مهم اين بود كه كاربر كليك كند و نه اينكه سايت ارائه دهنده پيوند در Linkjuice يا PageRank ارسال شود. زيرا موتورهاي جستجو نمي توانند وب را با دقتي كه امروزه مي توانند جستجو كنند.

 

لينك به يك وب سايت مهمتر از موقعيت خوب در موتور جستجو بود. بر اين اساس، در اواخر دهه 1990 توجه كمي به متون پيوندي صورت گرفت.

 

زماني كه نظر دهندگان وبلاگ مهدي نجاري بهترين سئوكار هنوز "اعتبار بدون شوفا" ناميده مي شدند.

 

اما زماني كه گوگل، در ميان ديگران، در اوايل دهه 2000 به موتور جستجوي پيشرو در جهان تبديل شد، اين به سرعت تغيير كرد. رشته "SEO" كه هدف آن دستكاري وب سايت ها به گونه اي بود كه آنها در SERP براي كلمات كليدي خاص رتبه خوبي داشته باشند، تقريباً با همان سرعت توسعه يافت. در اين زمينه، متن هاي پيوند در نهايت جالب شدند.

 

به اصطلاح "پيوند سخت" براي مدت طولاني در بهينه سازي موتورهاي جستجو استفاده مي شد. بنابراين متن پيوند دقيقاً حاوي كلمه كليدي اصلي صفحه هدف است كه به عنوان مثال. T. منجر به تحولات نامطلوب شد.

بنابراين به عنوان مثال به عنوان مثال، تابع نظر در بسياري از وبلاگ ها براي توليد بك لينك استفاده مي شود. به جاي يك نام كاربري معني دار، سئوكاران مدبر سپس از پيوندهاي "سخت" استفاده كردند كه به عنوان "Bernd Sonnensegel" يا به عنوان "اعتبار بدون شوفا" اظهار نظر كردند.

 صرفاً به اين دليل كه نام استفاده شده، كه نظر دهندگان هنگام نوشتن مقاله روي خود گذاشته اند، داراي تاريخ است. CMS وبلاگ به طور خودكار به URL مشخص شده پيوند داده شد. لينك كلمه كليدي آماده بود.

 

پيوندهاي كلمه كليدي در مقابل "ايندكس لينك طبيعي"

 

گوگل پيامدهاي خود را از عمل پيوند سخت گرفت و با آخرين به‌روزرساني پنگوئن، اطمينان داد كه استفاده بيش از حد از كلمات كليدي در متن‌هاي لنگر توسط الگوريتم‌هاي جستجو به عنوان دستكاري فهرست‌هاي نتايج تفسير مي‌شود.

تكنيكي كه براي مدت طولاني تمرين شده بود حداكثر تا سال 2012 منسوخ شده بود و Anchor Text معناي واقعي خود را بازيافت: در نظر گرفته شده است كه كاربر اطلاعات صفحه اي را كه پس از كليك بر روي لينك به آن مي رسد، بدهد.

 

يك كنجكاوي در كنار: اگر كلمه "اينجا" را در گوگل جستجو كنيد، مدركي دريافت مي كنيد كه رتبه بندي به طور ناخودآگاه تحت تأثير انتخاب متن پيوند قرار گرفته است.

اولين نتايج در آنجا توسط Adobe Reader ثبت شده است. دليل اين امر اين واقعيت است كه كلمه كليدي "اينجا" به طور خاص براي پيوند دادن به Acrobat Reader استفاده مي شود. (نگاه كنيد به: https://www.google.de/#q=here)

 

استفاده از چنين كلمات / عبارات از نظر معنايي نسبتاً "تهي" به عنوان متن پيوند عمومي ناميده مي شود.

 

كدام متن پيوند را انتخاب كنم؟

 

وقتي صحبت از ارزيابي متن پيوند براي بهينه سازي موتور جستجو مي شود، نظرات از زمان پنگوئن گوگل متفاوت بوده است. اما يك چيز مسلم است: هر كسي كه همچنان به پيوندهاي سخت براي پيوندهاي خارجي تكيه كند، به سختي موفق خواهد شد.

 در عوض، هنر پيوند بيلدينگ امروزه اين است كه تا حد امكان "طبيعي" باقي بماند. بر اين اساس، هر كسي كه پيوندي را از خارج قرار مي‌دهد نبايد از خود بپرسد كه از كدام كلمه كليدي مي‌خواهد براي پيوند استفاده كند، بلكه چگونه مي‌تواند كاربر را تشويق به كليك روي پيوند كند.

 

در ضمن، "پيوند نرم" اصطلاحي است كه براي متن هاي لنگر كه از چندين كلمه، اغلب حتي عبارات كامل تشكيل شده است، استفاده مي شود كه به طور طبيعي در معرض يك واريانس خاص هستند.

 

واضح است: با پيوندهاي مختلف از سايت هاي مختلف، متن پيوند البته هميشه متفاوت است، زيرا وب مسترهاي مختلف نيز اگر تحت تأثير قرار نگيرند، متن هاي پيوند متفاوتي را انتخاب مي كنند.

با اين وجود، انباشت متون پيوند خاص نيز طبيعي است. به عنوان مثال، نام تجاري، نشاني اينترنتي يا موضوع اصلي يك URL به طور خودكار بيشتر پيوند داده مي شود.

https://did.li/w7frl

https://mub.me/Q55s

 

انكرتكست براي پيوندهاي داخلي

 

با پيوند داخلي، انتخاب متن پيوند براي توزيع آب پيوند و براي كنترل رتبه بندي براي صفحات فرعي خاص تعيين كننده است. و در اينجا، به خصوص در اصطلاح "دم بلند"، يعني تركيب كلمات كليدي، متن پيوند بايد تا حد امكان دقيق به صفحه فرعي مربوطه مراجعه كند.

 

كلمه كليدي ممكن است يا حتي بايد در اينجا استفاده شود. مهم است كه همان anchor text هميشه به همان صفحه فرعي اشاره كند.

چه كسي به عنوان مثال به عنوان مثال، اگر يك فروشگاه آنلاين با قابلمه و ماهيتابه داريد، هميشه بايد به همان صفحه فرعي با كلمه كليدي "pan" در وب سايت خود پيوند دهيد. به اين ترتيب، مي توان تحت تأثير قرار داد كه كدام وب سايت در SERP ها براي اين كلمه كليدي بهترين رتبه را دارد.

 

قانون سرانگشتي (اما نه بيشتر): داخلي = سخت / خارجي = نرم.

 

نتيجه‌گيري: ساده‌ترين راه براي پاسخ دادن به سؤال در مورد متن پيوند خارجي بهينه، منفي است: «طبيعي» بمانيد و از كلمات كليدي و لينك‌هاي سخت براي انكر تكست‌ها استفاده نكنيد، مگر اينكه پيوندهاي داخلي باشند. با متون لينك داخلي دقيقا برعكس است.

 

https://www.indiegogo.com/individuals/29887156

https://www.mixcloud.com/LacyRaley2/

https://www.sbnation.com/users/LacyRaley2

https://www.reverbnation.com/artist/female4484

https://loop.frontiersin.org/people/1932823/bio

https://www.wattpad.com/user/LacyRaley2

https://www.evernote.com/shard/s477/sh/0c598cc5-77db-6c00-9315-ae257fabe493/45e1e3619abcd19937e8f4175e9e5269

https://www.liveinternet.ru/stat/kabodseo.ir/

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/25e5368f-a56f-4520-80a0-57390a8f48c6/Lacy-R

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/LacyRaley2

https://justpaste.it/3q5p7

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد